10 mei Workshop en kennisdag, Innovation Playground HHS

Een nieuwe meet-up in mei voor iedereen die luchtkwaliteit meet in Zuid-Holland maar ook daarbuiten!
Samen met onderzoekers en studenten van de Haagse Hogeschool willen we aan de slag met door jullie verzamelde data van de afgelopen jaren. Dit doen we onder meer door data visualisation & story telling workshops. Het doel van deze middag is om samen nieuwe stappen te zetten en vorm te geven in het project, zo gaan we aan de slag met de volgende vragen:

  • Hoe maak je van jouw data een verhaal?
  • En hoe ga je vervolgens het gesprek aan met degenen aan wie je deze boodschap over wil brengen?

Op woensdagmiddag 10 mei gaan we door middel van presentaties en workshops aan de slag met deze vragen. Tegelijkertijd is het een mooie manier om weer samen te komen, te brainstormen en kennis uit te wisselen.

Ga hier naar het aanmeldingsformulier

1 like

@Haagse Hogeschool: Indien er serieuze interesse is in de meetdata van ca 30 meetkits (lokatie, PM-waarden, temperatuur en RH) over een periode van ca 4 jaar kunnen we vanuit MySense project de data beschikbaar stellen. Zie ook de notitie die we opstelden “3 jaar luchtkwaliteit meten in een agrarisch gebied, wat nu?” (sept 2022).

Geinteresseerd. Hoor graag waar en wanneer ik me kan aanmelden.

1 like

Bedankt voor je reactie! Ik ga navragen of dat nog nuttig is, maar volgens mij hebben ze in Zuid-Holland ook al veel data beschikbaar.