Hoi allemaal!
Voor mijn stage bij PULSAQUA (https://www.pulsaqua.com/) ga ik een AI adviseur maken om mensen te helpen bij het gebruik van burgerwetenschap om lokale milieuproblemen aan te pakken. Om deze adviseur zo nuttig mogelijk te maken zou ik graag een aantal van jullie (2-3) willen interviewen!
Heb jij ervaring met:
- Zelfstandig methodes of bronnen zoeken voor het meten van de omgeving of het aanpakken van milieukwesties (Bijvoorbeeld via google, dit forum, boeken, of andere websites)?
- Of: Het (mede) oprichten of organiseren van een meetinitiatief?
Dan zou ik graag willen weten welke uitdagingen je hierbij bent tegengekomen, en of je denkt dat een AI adviseur hierbij zou kunnen helpen!
Praktische details: Het interview zal maximaal 1 uur duren en ik zal het interview opnemen voor latere analyse. Ik zal geen persoonsgegevens opslaan of gebruiken in het onderzoek, alleen je ervaringen met burgerwetenschap. Voordat het interview begint zal ik je ook vragen hiervoor een toestemmingsformulier te tekenen.
Ik wil het interview zo snel mogelijk houden, het liefst in de komende 3 weken (3-21 maart). Ik ben hiervoor van maandag t/m vrijdag 10:00-18:00 flexibel beschikbaar.
Het interview vindt in principe online plaats via Zoom of Microsoft Teams, maar als het uitkomt ontvang ik je ook graag op locatie in Rotterdam of Leiden. Eventueel kan ik zelf ook afreizen naar een gelegen locatie binnen de Randstad.
Als een van jullie openstaat voor een interview kan je een privebericht sturen of een email naar jonathan.stage@pulsaqua.nl ! Hierin hoor ik graag wanneer je beschikbaar bent de komende 3 weken.
Alvast erg bedankt voor het lezen!
Jonathan