Madavi statistieken storing?

Sinds gisterenmiddag worden de statistieken niet meer aangevuld. Weet iemand of dit tijdelijk is?

ik zie dat er voor mijn Goudse sensor ook een gat in de madavi statistieken zit, vanaf 16 feb 's middags tot 11 's ochtends uur, vandaag 17 feb ; is het ook in Barneveld weer op orde ?

In de sensor.cummunity data zelf zit overigens geen gat.

Hierbij mijn madavi plot:

Is idd weer ok. Gebeurt zelden trouwens. In de afgelopen 3 jaar 3x.

Madavi problematiek:
Vanaf het begin met data forwarding naar toen nog Luftdaten en Madavi zagen we veel ‘ontvangst’ problemen daar. Een van de problemen was het te late oppakken van de HTTP Post. Luftdaten heeft itt Madavi een en ander verbeterd. Tav Madavi liep teveel mis en hebben we de forwarding maar gestaakt omdat elke mislukking en retry teveel problemen en vertraging opliep. Weliswaar is dat voor simpele kastjes minder een probleem dan een centrale server die voor heel veel nodes data opstuurt. Overigens vraag ik me sterk af of simpele Arduino gebaseerde meetkits een niet gelukte HTTP Post wel opmerken.
Overigens duidt dit ook op een ander probleem dat ook Sensors.Community heeft: de timestamp van de HTTP Post wordt als timestamp gebruikt van de data. Het gevolg is dat herzending van ‘gemiste’ meetdata niet te herstellen valt ook niet als de server door een of ander toeval even uitvalt. Het gevolg is dat die data nooit te zien zal zijn. Overigens is dat minder ven belang voor een overzicht van een grotere regio dan van enkele lokaties. De wet van de grote getallen.
Hou me aanbevolen als iemand weet hoe timestamp wel megegeven kan worden in de upload van een meetdata pakket.