Meetinitiatieven op de sensor.community kaart

Wist je dat … het mogelijk is om jezelf als meet-initiatief op de kaart te zetten bij sensor.community?
De Luchtwachters Delft zijn je al voorgegaan en hebben zich zodra deze mogelijkheid werd aangeboden al aangemeld op de kaart, bijv:


of klik op het icoontje in Delft:
https://maps.sensor.community/#8/52.233/6.081

Wil je als meet-initiatief ook op de kaart komen?
Ik wil wel helpen met het technische deel, stuur me even een mailtje naar bertrik@gmail.com , met gegevens zoals 1-regel introductietekst, website adres, e-mail, twitter gebruikersnaam, meetup, etc.

1 like

Het icoontje is alleen zichtbaar als je Local Labs hebt aangevinkt.
Omdat alle kleuren al gebruikt waren voor fijnstof is het icoontje wat onopvallend in grijs.

Voordeel is dat nieuwe kandidaat gebruikers, die overigens al wel de sensor.community site gevonden hebben, met een locale expertise groep contact kunnen leggen.

Mij is overigen niet duidelijk of elk van de getoonde sensoren in Delft daadwerkelijk onder auspicien van de Luchtwachters Delft vallen…

1 like

Duurzaamheidsplatform Zuidplas staat inmiddels ook op kaart van sensor.community als “local lab” en al een aantal anderen, in totaal nu 4 lokale initiatieven in Nederland!

Wil je er als lokaal initiatief ook op? Laat het me even weten, dan help ik je ermee.

1 like