Opmaak pagina samenmeten.rivm.nl gemeente tijdreeks

Ik kijk vaak naar de gemeente tijdreeks van samenmeten.rivm.nl van de gemeente Heusden op de webpagina op mijn PC:
https://samenmeten.rivm.nl/dataportaal/gemeente_tijdreeks.php?gem_id=797

Echter de pagina opmaak kan veel beter, door het kaartje met stations en de tijdreeks onder elkaar te tonen, in plaats van naast elkaar. Onder elkaar zorgt ervoor dat het kaartje groter kan zijn én de tijdreeks breder.

Op mijn telefoon op de webpagina ziet het er al helemaal niet uit in portrait mode en ook in landscape is het inzoomen en selecteren van een meetstation niet te doen.

Kan de opmaak niet aangepast worden dat het kaartje en tijdreeks onder elkaar getoond worden en dat je gewoon naar beneden kunt scrollen voor de tijdreeks te zien, wanneer die niet helemaal zichtbaar is? En dat je apart (kaartje en tijdreeks) kan inzoomen?

Hoi @zuinigerijder.

Dankjewel voor je constructieve feedback! Het dataportaal is inderdaad niet zo geschikt voor de telefoon. Dit zal op korte termijn niet veranderen verwacht ik, dan moet alles op de schop. Maar, dit specifieke verzoek is wellicht haalbaar. Ik zal je idee neerleggen bij onze dataportaal beheerder. :slight_smile:

Groet, Eline van Team Samen Meten

1 like