Sodaq laadt niet meer

Sinds enkele weken rijd ik rond met een sodaq op mijn fiets (428). Tijdens de rit vandaag was de ingebouwde battery leeg (denk ik) en stop de meting. Thuis probeer ik de Sodaq weer op te laden maar dit lukt niet. Normaal toont de sensor een groen licht tijdens het laden, maar nu blijft de led uit. Heeft iemand een suggestie wat het probleem kan zijn?

Ik heb hetzelfde probleem met Sodaqs die permanent aan de voeding hangen. Na een maand vertonen 3 van de 10 Goudse meters dit probleem. Voeding eruit 24 uur eruit laten en opnieuw aansluiten (evt op andere voeding) lost het probleem niet op. Suggesties over hoe te repareren zijn welkom.

Ha beiden,

Ik heb geen oplossing hoe te repareren, maar ik kan wel even contact opnemen met SODAQ over het probleem.

@donnut, heb jij de SODAQ 428 eerder stationair gebruikt?
Of alleen op de fiets?

Je zou ook nog kunnen proberen om de SODAQ te resetten, hoe je dat moet doen kan je hier vinden: Hollandse Luchten | Software update SODAQ AIR Tenslotte zou je de sensor om kunnen ruilen voor een nieuwe, werkende sensor bij Jan, die helpt om in de meetgroep Haarlem alle sensoren werkend te houden!

Ik heb de 428 alleen op de fiets gebruikt, niet stationair.

Resetten helpt helaas niet. De batterij is denk ik volledig leeg

Als hij niet meer op laadt dan kunnen we bij Waag testen of hij defect is. Kan je hem omruilen bij Jan? Hij heeft nieuwe sensoren klaar liggen in Haarlem.

Okay, Ik maak een afspraak met Jan

1 like